منوی اصلی

نطق پیش از دستور آیت الله احمد بهشتی

تاریخ انتشار: 1402/07/04    
نطق پیش از دستور آیت الله احمد بهشتی
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از مبانی محکم عقلی و نقلی برخوردار است.
آیت الله بهشتی، نماینده استان فارس در مجلس خبرگان رهبری:
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از مبانی محکم عقلی و نقلی برخوردار است. آیت الله بهشتی، نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در دوازدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برخوردار از مبانی محکم و خلل ناپذیر عقلی و نقلی دانست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، آیت الله احمد بهشتی، که به عنوان ناطق روز اول دوازدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری سخن می گفت، ضمن تبیین مبانی محکم عقلی و نقلی نظام جهوری اسلامی ایران، افزود: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بر اساس همین مبانی عقلی و نقلی، تدوین شده و به برکت این قانون، نظام گام اول را چنان محکم برداشت که در گام دوم توانسته است این چنین عظمت و اقتدار خود را به نمایش بگذارد.
دکتر بهشتی در ادامه گفت: در نظام علوی ما دولتمردان باید در درجه اول، رابطه خود را با خدا تحکیم بخشند تا خدای متعال رابطه آنها با مردم را اصلاح کند و حافظ آنها از خطا و لغزش باشد. وی با اشاره: به توفیقات دولت سیزدهم در حوزه سیاسی و بخصوص در عرصه بین الملل گفت: روابط کشور با سایر کشورها و به ویژه همسایگان بهبود یافته است و ضمن استیفای حقوق کشور، عزت و استقلال و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشته شده است که این اقدامات، باعث تقدیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خشنودی ملت قهرمان ایران گردید. آیت الله بهشتی در پایان بر ضرورت تلاش بیشتر تیم اقتصادی دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم تأکید کرد.

 
اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323