منوی اصلی

بیانیه دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری بمناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

تاریخ انتشار: 1403/03/13    
بیانیه دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری بمناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری بمناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی «قدس سره» و قیام 15 خرداد 42، بیانیه‌ای صادر کرد.
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری بمناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی «قدس سره» و قیام 15 خرداد 42، بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
    14 خرداد، يادآور ارتحال جانگداز رهبر كبير انقلاب اسلامى حضرت امام خمينى«قدس سره الشريف» آن عبد صالح خداست؛ مردی كه با عروج ملكوتى ‏اش ميليون‏ها عاشق دلباخته را به سوگ نشاند و هنوز پس از گذشت سالها، داغ فقدانش باقى است.
     شخصيتى كه با مجاهدتی خستگى‏ ناپذير، نظام مقدس جمهورى اسلامى را بر مبناى اسلام ناب محمدى(ص) بنيان نهاد و به عنوان الگو به ملت هاى جهان معرفى كرد و امروز آثارش را در گوشه گوشه گیتی شاهدیم.
     بزرگمردى كه در عرصه بين‏ المللى با نداى «وحدت اسلامى»، «بيدارى اسلامى» را به ارمغان آورد و عزت و هويت از دست رفته مسلمانان را احياء كرد و قدرتهاى جهانى را به جدی گرفتن نقش جهان اسلام در معادلات بين‏ المللى واداشت.
    سالگرد ارتحال ملكوتى اين شخصيت بزرگ را كه با يوم الله 15 خرداد؛ سرآغاز نهضت اسلامى، قرين است گرامى داشته و به روح بلند امام و پيشتازان عرصه قيام و شهادت در خرداد 42 درود مى ‏فرستيم.
    دبیرخانه مجلس خبرگان رهبرى، با تسلیت مجدد شهادت رئیس جمهور انقلابی مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و دیگر شهیدان خدمت، آحاد ملت وفادار ايران را به حضور پرشور در مراسم تجليل از امام بزرگوار و شهدای قیام 15 خرداد 42 دعوت می نماید و امید دارد ملت غيور و هوشيار ايران اسلامى، تحت رهبرى ‏هاى رهبر فرزانه انقلاب؛ حضرت آيت ‏الله العظمی خامنه ‏اى«مد ظله العالى»، با حضور در عرصه های مختلف این نظام مردمی، بار ديگر عزت و عظمت خويش را در برابر ديدگان جهانيان به نمايش گذارده و دوستان نظام مقدس جمهورى اسلامى را شاد و دشمنان آن را نا اميد خواهد كرد و بار ديگر بر عهد خويش در تداوم راه نورانى امام راحل(ره) پاى خواهد فشرد ان شاءالله.

 
سیدهاشم حسینی بوشهری
رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

                                                      

                                            

 
اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323