منوی اصلی

نامزدها اخلاق انتخاباتی را در تبلیغات و مناظره‌ها رعایت کنند

تاریخ انتشار: 1403/03/28    
نامزدها اخلاق انتخاباتی را در تبلیغات و مناظره‌ها رعایت کنند
همزمان با عید سعید قربان، نامزدهای چهاردهمین دوره­ انتخابات ریاست جمهوری­­­­ با آیت الله موحدی کرمانی، رئیس مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کردند./ در مناظرات باید مردم از شما متانت، وقار و سنگینی ببینند
 

همزمان با عید سعید قربان، نامزدهای چهاردهمین دوره­ انتخابات ریاست جمهوری­­­­ با آیت الله موحدی کرمانی، رئیس مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کردند.

 ​​​​در این دیدار که همه نامزدهای انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری حضور داشتند آیت الله موحدی کرمانی با تاکید بر نصب العین قرار دادن رهنمودها و توصیه‌های مقام معظم رهبری در رعایت اخلاق و حاکم بودن آن در رقابت‌های انتخاباتی پرهیز از بد اخلاقی، بدگویی، تهمت زنی، لجن‌پراکنی و برخوردهای اهانت آمیز، گفت: در مناظرات باید مردم از شما متانت، وقار و سنگینی ببینند، الگوی رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی در این زمینه بسیار راهگشا است؛ با رعایت اخلاق اسلامی، شخصیت و تسلط بر خودتان را حفظ کنید و در مواجهه با بد اخلاقی‌ها به سیره پیامبر و ائمه علیهم السلام تمسک جویید، این انتظاری است که مردم از شما دارند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری مسئولیت سنگینی چون ریاست جمهوری را بسیار مهم و سخت توصیف و به مانند هر مسئولیتی نیازمند شناخت و عمل به وظیفه و اخلاص دانست و تصریح کرد با شناخت و عمل به مسئولیت ا برنامه‌ریزی حکیمانه و اخلاص باید بین مردم بروید و با آنها چهره به چهره شوید زیرا از شما می‌خواهند با عهده‌دار شدن منصب ریاست جمهوری به مردم و محرومین خدمت کنید و شرایط زندگی عزتمندانه جوانان را بهبود بخشید و با اصلاح وضعیت به مبارزه با زمینه‌ها و مظاهر فساد بپردازید.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پایان نامزدهای انتخابات را به برنامه‌ریزی سنجیده و حساب شده، پرهیز از تندروی، دعوت از متخصصین، اولویت دادن به مشکلات اقتصادی کشور و کمر همت بستن برای حل آن، صمیمیت با مجلس و قوه قضائیه و تمامی ارکان و نهادهای مؤثر کشور و یاری طلبیدن آنها و اصلاح ناهنجاری‌های فرهنگی توصیه کرد.
 

در این دیدار نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دیدگاه‌ها و نظرات خود را ارائه کردند.

اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323