منوی اصلی

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری بر حضور آگاهانه در انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخاب فرد اصلح تٱکید کرد

تاریخ انتشار: 1403/04/06    
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری بر حضور آگاهانه در انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخاب فرد اصلح تٱکید کرد
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در پیامی با دعوت از مردم شریف به ویژه جوانان ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری بر حضور حداکثری و دقت در انتخاب فرد اصلح تأکید کرد.
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در پیامی با دعوت از مردم شریف به ویژه جوانان ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری بر حضور حداکثری و دقت در انتخاب فرد اصلح تأکید کرد. متن پیام بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله الحکیم: «إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا...»
ملت شريف ايران! تجربه موفق انتخاباتهای متعدد در طول دوران انقلاب اسلامی نشان داده است که انتخابات در جمهورى اسلامى ايران به معناى واقعى كلمه، نماد مشاركت مردم در سرنوشت خويش است.
اینک مردم انقلابى و امت آگاه و آزاده ايرانى يكى ديگر از صحنه ‏هاى بزرگ آزمايش الهى را در پيش ‏رو دارند؛ هشتم تیرماه 1403 روزى است كه ملت غيور ايران اسلامى با انتخاب رئیس جمهوری معتقد به ارزش‏ها و آرمان‏هاى اسلامى، دردآشنا، كارآ و توانمند، ملتزم به قانون اساسى و اصل ولايت ‏فقيه و دارای درايت و مديريت، بار ديگر سرنوشت خود را رقم خواهد زد و براى مسؤوليت خطير ریاست جمهوری اسلامی ایران فردی را برخواهد گزيد كه اين پست‏ را امانت الهى و عرصه خدمت دانسته و از آراء مردم صيانت نمايد ان شاء الله.
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبرى، با تقدير و سپاس از عموم ملت به ویژه جوانان رشيد ايران كه خود را براى «حضورى آگاهانه» آماده ساخته است با تأكيد بر آرمانهای حضرت امام «قدس سره» و بیانات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی» که همواره بر حضور حداکثری به عنوان یک راهبرد تأکید دارند بر رعايت اخلاق سياسى و حق ‏الناس از سوى كانديداهاى محترم و هواداران آنها توصیه می کند و از همگان دعوت می نماید تا با بينش و بصيرت و در نظر گرفتن سوابق نامزدهای محترم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به فرد اصلح رأى دهند تا به لطف پروردگار متعال، رئيس جمهور آينده با رأيى بالا، از پشتوانه قوى ‏ترى برخوردار بوده و در حلّ مشكلات كشور، توفيق بيشترى کسب نماید.

سیدهاشم حسینی بوشهری
نایب رئیس و رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری
اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323