منوی اصلی

با حضور گسترده در انتخابات، قدرت مردمی نظام را به جهانیان نشان دهید

تاریخ انتشار: 1403/04/07    
با حضور گسترده در انتخابات، قدرت مردمی نظام را به جهانیان نشان دهید
آیت الله موحدی کرمانی رئیس مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت در چهلمین روز شهادت این عزیزان، از مردم دعوت کرد فردا با حضور پررنگ در پای صندوق‌های رای، برای انتخاب رئیس جمهور، قدرت مردمی نظام را به جهانیان نشان دهند.
آیت الله موحدی کرمانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به اینکه حضور مردمی در پای صندوق‌های رأی نشان دهنده پشتوانه نظام اسلامی است، گفت: تأکید این هست که همه مردم با افکار و ایده‌های مختلف در این انتخابات شرکت کنند.

آیت الله موحدی کرمانی یادآورشد مردم به فردی رای دهند که متدین به مبانی اسلامی، صالح، خداشناس و وظیفه شناس بوده، به یاد مردم و فقرا باشد و بتواند مشکلات مردم را حل کند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری همچنین­ آیت الله رئیسی را خدمتگذار واقعی مردم دانست که در طول حیات با عزت خود به کار‌های بنیادی و ریشه‌ای کشور توجه داشت.

وی راه شهید رئیسی را راه خدمت و بینش دینی و سیاسی دانست و از مسئولان کشور­­خواست راه این شهید را ادامه دهند و مردم نیز قدردان زحمات شهید رئیسی باشند.


 
اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323