منوی اصلی

جلسات کمیسیونهای مجلس خبرگان رهبری برگزار شد

تاریخ انتشار: 1403/07/26    
جلسات کمیسیونهای مجلس خبرگان رهبری برگزار شد
جلسات کمیسیونهای «اقتصادی، آیین نامه داخلی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و بررسی راههای حراست و پاسداری از ولایت فقیه» مجلس خبرگان رهبری در روزهای ۲۵ و ۲۶مهر در قم و تهران برگزار شد.
جلسات کمیسیونهای «اقتصادی، آیین نامه داخلی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و بررسی راههای حراست و پاسداری از ولایت فقیه» مجلس خبرگان رهبری در روزهای ۲۵ و ۲۶ مهر در قم و تهران برگزار شد.
به گزارش دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری عصر چهارشنبه ۲۵ مهرماه در تهران تشکیل شد. دز این گزارش آمده است: چهارمین جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری به ریاست آیت الله دری نجف آبادی چهارشنبه ۲۵ مهر با حضور معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه در دفتر مجلس خبرگان در تهران برگزار شد. در این نشست «راهکارهای بهبود وضعیت معیشتی مردم در بودجه ۱۴۰۴» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دکتر قاسمی معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه با حضور در جمع تعدادی از خبرگان رهبری پس از استماع نظرات و دیدگاههای اعضای کمیسیون با تشریح روند تدوین بودجه کشور در سال آینده در راستای کاهش تورم و بهبود وضعیت معیشتی مردم به ویژه اقشار آسیب‌ پذیر به سوالات و مطالبات نمایندگان مردم در کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری پاسخ داد.
این گزارش افزوده است: همچنین جلسات کمیسیون‌های «آیین نامه داخلی»، «سیاسی، اجتماعی و فرهنگی» و «بررسی راههای حراست و پاسداری از ولایت فقیه» مجلس خبرگان صبح و بعدازظهر پنجشنبه ۲۶ مهر در قم برگزار شد.
در این جلسات به ترتیب اعضای کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس خبرگان رهبری به ریاست آیت الله احمد بهشتی، دو طرح ارجاعی از هیئت رئیسه مجلس خبرگان‌ رهبری و یک طرح جدید را پس از بحث و گفتگو و تصویب، جهت تصویب نهایی در صحن اجلاسیه ارائه دادند.
همچنین در جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان نیزکه با مسؤولیت آیت الله ملکوتی و حضور دکتر عباسی معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور برگزار شد مسأله «آسیب های اجتماعی» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در جلسه کمیسیون بررسی راههای حراست و پاسداری از ولایت فقیه به ریاست آیت الله رجبی هم، ضمن بررسی اقدامات این کمیسیون در ادوار گذشته، طرحهای آموزشی و پژوهشی با رویکرد ترویج اندیشه سیاسی اسلام و تببین نظام ولایت فقیه، مطرح گردید تا پس از تأیید هیئت رئیسه خبرگان در مرکز تحقیقات علمی دبیرخانه اجرایی شود.


 
اشتراک گذاری:
نظرات
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323