منوی اصلی

بهمنی، اقبال

اعضای دوره ششم

نام و نام خانوادگی: اقبال بهمنی

نام پدر: ابراهیم

زادگاه: دهگلان

سال تولد: ۱۳52شمسی

حوزه انتخابیه: کردستان


سوابق علمی: در سال ۱۳۷۰ وارد مدرسه علوم دینی شهید ملاعلی جلالی زاده سنندج که زیر نظر مرکز بزرگ اسلامی کردستان می باشد، شد و مقدمات علوم دینی را نزد  حاج ماموستا سیدمحمد سعید حسینی و ماموستا فتح الله احمدی و شهید ملا برهان عالی به پایان رساند. دوره بعدی علوم دینی در حجره نزد حاج ماموستا ملا حیدر مصطفوی و حاج ماموستا حسام الدین مجتهدی امام جمعه وقت سنندج ادامه داد و دوران تکمیلی را در خدمت حاج ماموستا شهید ملامحمد شیخ الاسلام(رحمت الله علیه) تمام کرد و در سال 1378اجازه افتاء و تدریس را از دست ایشان و با تایید شورای روحانیت سنندج دریافت نمود. البته در کنار فعالیت های  فرهنگی و دینی درسهای عرفان اسلامی و تحقیقات کلامی را نزد ماموستا شیخ الاسلام تکمیل نمود و در خدمت حاج ماموستا ملاحیدر مصطفوی و حاج ماموستا ملامحمود مدرسی دروس اخلاق اسلامی و فن خطابه و نیز اصول فقه و فقه تخصصی را در سال ۱۳۸۷ به پایان رساند. وی همچنین دارای آثار قلمی از جمله تأثیر دعا در زندگی بشر، تأثیر کنگره حج در وحدت و انسجام اسلامی و مقالاتی در باب تقریب مذاهب اسلامی و فضائل و کرامات امام رضا(ع) از دیدگاه اهل سنت می باشد.
مسؤولیت ­ها و سوابق اجرایی: امام جمعه موقت کامیاران، امام جمعه شهر موچش، رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج، عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد سنندج،  مسؤول شورای طریقت و عرفان استان کردستان، عضو هیئت منصفه دادگاه مطبوعات کردستان.
 
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323