منوی اصلی

حسناتی نجف آبادی، مصطفی

اعضای دوره ششمکمیسیون اقتصادی

نام و نام خانوادگی: مصطفی حسناتی نجف آبادی

نام پدر: غلامرضا

زادگاه: باغ ملک

سال تولد: 1336شمسی

حوزه انتخابیه: اصفهان


سوابق علمی:  در سال۱۳۵۰ وارد حوزه علمیه نجف آباد شد. مقدمات را نزد اساتید این حوزه از جمله: مرحوم سیدمحمود مدرس و مرحوم سیدمحمد باقر حسنی و عمده دروس را نزد وکیل تام الاختیار  حضرت امام (ره) و امام جمعه نجف آباد آیت­الله حاج شیخ عباس ایزدی تلمذ کرد(ایشان معتقد است شاکله علمی، اخلاقی و طلبگی شان را مدیون این عالم و وارسته جامع هستند).
او در سال۱۳۵۳به حوزه مقدسه قم وارد شد و سطح را نزد اساتیدی همچون آیات: فاضل هرندی، مروی، عندلیب، ستوده، اعتمادی  و فاضل لنکرانی گذراند. در همین دوران رجال را نزد آیات: شبیری زنجانی، سبحانی و شیخ ابوطالب تجلیل فراگرفت.
تفسیر قرآن را در محضر درس آیات: ایزدی، خزعلی، مشکینی و جوادی  آملی شرکت جست.
و فلسفه و عرفان را نیز نزد آیات: ایزدی، انصاری شیرازی، جوادی و حسن زاده آملی تلمذ کرد. وی دروس خارج فقه و اصول را پس از انقلاب به مدت بیش از ۱۵ سال از محضر حضرات آیات: فاضل لنکرانی، میرزا جواد تبریزی، وحیدخراسانی و مکارم شیرازی بهره برد. او در کنار تحصیل، توفیق تدریس کتب حوزوی از مقدمات تا سطح عالی را در حوزه نجف آباد، قم و شهرکرد داشته است.
همچنین حدود ۸ سال در مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم از محققان تفسیر راهنما و... بوده است. ایشان هم اکنون در کنار امامت جمعه به تدریس در حوزه و دانشگاه اشتغال دارد.
مسؤولیت­ ها و سوابق اجرایی: فرمانده پیشین سپاه نجف آباد، امام جمعه نجف آباد، مدیر مدرسه حجتیه، مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه.

 
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323