منوی اصلی

دانا، سید علیرضا

اعضای دوره ششمکمیسیون حراست از ولایت فقیه

نام و نام خانوادگی: سید علیرضا دانا

نام پدر: سید ضیاءالدین

زادگاه: آباده

سال تولد: 1348شمسی

حوزه انتخابیه: فارس


سوابق علمی: او سال ۶۳ وارد حوزه علمیه شد و از محضر مراجعی چون حضرات آیات تبریزی، جوادی آملی، هاشمی شاهرودی، وحید خراسانی و سبحانی بهره برد و تا امروز مشغول تحصیل و تدریس بوده است. وی مدرس سطوح عالی حوزه علمیه قم و استاد جامعه ‌المصطفی است و بیش از یکسال از سوی معاونت ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری در میان دانشجویان ایرانی مقیم هندوستان برای فعالیت فرهنگی و تبلیغ مباحث دینی مشغول فعالیت بود. او علاوه بر تحصیلات حوزوی، تحصیلات دانشگاهی خود را نیز در مقطع دکتری رشته فلسفه محض در یکی از دانشگاه‌های هند گذرانده و در دانشگاهی هندی در رشته مکالمه زبان انگلیسی تحصیل کرد و کارشناسی ارشد رشته مدرسی الهیات و دکتری تخصصی فلسفه و کلام نیز از دانشگاه دولتی قم اخذ کرد.
مسؤولیت ­ها و سوابق اجرایی: امام جمعه آباده، معاون پژوهشی مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی قم، مدیر گروه علوم عقلی مدرسه علمیه حاج ملاصادق قم، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) آباده.


 
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323