منوی اصلی

رفیعی، حسین

اعضای دوره ششمکمیسیون آیین‏ نامه، موضوع اصل 108کمیسیون اقتصادی

نام و نام خانوادگی: حسین رفیعی

نام پدر: حسن

زادگاه: اهواز

سال تولد: 1356شمسی

حوزه انتخابیه: خوزستان


سوابق علمی: وی پس از اخذ دیپلم در سال 1375 دروس حوزه را آغاز و با جدیت، دوره 10 ساله مقدمات و سطح حوزه را در مدت 5 سال را به پایان برد و در سال 1380 در درس خارج فقه و اصول اساتید حوزه اهواز همچون آیتالله موسوی جزایری حاضر شد. در سال 1385 با هجرت به قم از درس خارج فقه و اصول حضرات آیات بهجت، سبحانی، مؤمن و دیگر مشاهیر حوزه علمیه قم بهره مند شد و فلسفه را محضر آیتالله جوادی آملی فرا گرفت.
او همواره در کنار تحصیل، تدریس علوم حوزوی و برخی دروس دانشگاهی و نیز مطالعات هدفمند در حوزه علوم انسانی و اسلامی را دستور کار خود داشته است. ایشان همچنین مبدع و نظریه پرداز «طرح معراج اندیشه» با موضوع نظام اندیشه دینی برگرفته از متون دینی و نظریات بزرگان حکمت و فقاهت همچون امام خمینی، مقام معظم رهبری، شهید مطهری، شهید بهشتی و آیتالله مصباح یزدی، مبدع و نظریه پرداز «منشور تربیت طلبه عصر انقلاب»؛ سند بلندمدت نظام جامع طلبگی تا اجتهاد، مؤلف کتاب تربیت عصر انقلاب بر اساس مطالبات مقام معظم رهبری با عنوان«وارثین»، مؤلف رساله  علمی «صلاة مسافر» با تأیید و تقریظ آیتالله سبحانی می باشد.
مسؤولیت­ ها و سوابق اجرایی: معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور، مدیر حوزه علمیه شهید صدوقی فاز۵، مدیر مجله«نوالقلم»، مؤسس و مدیر مؤسسه فقهی علی بن موسی الرضا(ع) قم، مدیر مؤسسه فرهنگی هنری مصابیح الدجی.

 
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323