منوی اصلی

شیخ بهائی، احمد

اعضای دوره ششم

نام و نام خانوادگی: احمد شیخ بهائی

نام پدر: جواد

زادگاه: کرمان

سال تولد: 1339شمسی

حوزه انتخابیه: کرمان


سوابق علمی: وی با دیپلم ریاضی فیزیک وارد دانشگاه علم و صنعت در رشته مهندسی مکانیک شد و سال ۵۹ در بحبوحه انقلاب فرهنگی در دانشگاهها وارد حوزه علمیه شد و در مدرسه حقانی مشغول به تحصیل گردید. همزمان با گذراندن مقدمات و سطح با علوم دیگر مثل جامعه شناسی، روانشناسی و نجوم، آشنا و دوره های فشرده را گذراند. سال ۶۸ همزمان با ورود به دوره خارج آیتالله العظمی مرحوم میرزا جواد تبریزی و آیتالله سید کاظم حائری، تحقیق فقهی را زیر نظر اساتید بزرگواری مثل آیات مصلحی، استادی و خرازی آغاز نمود و در درس تفسیر آیتالله جوادی آملی نیز شرکت جست. سال80 بعد از کم کردن بخشی از کارهای تبلیغی و اجرایی مجدداً در درس مراجع بزرگوار آیتالله مکارم شیرازی، آیتالله فاضل لنکرانی، آیتالله سیدمحمود شاهرودی، آیتالله سبحانی و آیتالله وحید خراسانی حاضر شد. سال ۹۵ به کرمان بازگشت و در همزمان با تبلیغ معارف دینی، دروس مختلف دوره مقدمات، سطح و خارج فقه و اصول را هم در حوزه برادران و هم در حوزه خواهران به شکل حضوری و غیر حضوری تدریس نموده است.
مسؤولیت­ ها و سوابق اجرایی: رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین، ناظر ذبح شرعی در کشور چین، مسؤول بخش غیر حضوری، معاون تربیتی و معاونت آموزش جامعه الزهرا(س)، عضو هیئت امنای مدرسه شهیدین.

 
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323