منوی اصلی

صلح میرزایی، سعید

اعضای دوره ششمکمیسیون آیین‏ نامه، موضوع اصل 108کمیسیون حراست از ولایت فقیه

نام و نام خانوادگی: سعید صلح میرزایی

نام پدر: غلامرضا

زادگاه: تهران

سال تولد: 1358شمسی

حوزه انتخابیه: تهران


سوابق علمی: پس از اخذ دیپلم در سال 1377 وارد مدرسه علمیه آیتالله مجتهدی تهرانی(ره) شد و از محضر اساتیدی همچون حضرات آیات مجتهدی، میرسجّادی، علامه عسکری، جاودان، طبرستانی، میرهاشم حسینی و دیگر اساتید حوزه تهران، در زمینه‌های ادبیات عرب، فقه، اصول، رجال، تفسیر، علوم قرآن و حدیث، تاریخ اسلام، ادیان، کلام جدید، فلسفه و کلام استفاده کرد و پس از اتمام دوران سطح، در درس خارج فقه و اصول و فلسفه مجتهدان بزرگوار تهران از جمله رهبر معظّم انقلاب و حضرات آیات آقا مجتبی تهرانی، هاشمی شاهرودی، آملی لاریجانی، سید حسن مصطفوی شرکت نمود. در سال 89 در رشته فلسفه مقطع کارشناسی را به اتمام رساند و برای تکمیل مراتب علمی خود در سال 1390 به قم مقدّس هجرت کرد و از محضر اساتیدی همچون حضرات آیات سید علیرضا حائری، محمدسعید واعظی، شب زنده‌دار،کعبی، محسن اراکی، جعفرزاده و مقیمی‌حاجی بهره برد. وی در رشته فقه سیاست، تحصیل و پژوهش کرده است و از سال 1380 تا کنون در حوزه‌های علمیه تهران و قم به تدریس علوم مختلف حوزوی و دروس سطوح عالی پرداخته است. در کنار تحصیل و پژوهش به تألیف کتب نیز پرداخته است که کتابهای جهاد تبیین، اندیشه مقاومت، انقلابی تراز و بانوی تراز برخی از مهمترین آنهاست. کتاب فلسطین او توسّط نخست وزیر ملعون رژیم صهیونیستی در سازمان ملل به عنوان «راهکارهای آیتالله خامنه‌ای برای نابودی اسرائیل» معرّفی گردید. این کتاب به زبانهای عربی، ترکی، اسپانیایی، انگلیسی و فرانسه و برخی از کتب دیگر به زبان‌ عربی ترجمه و در کشورهای عربی منتشر شده است.
مسؤولیت ­ها و سوابق اجرایی: مدیریت تولید محتوای انتشارات انقلاب اسلامی، مدیر دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در قم، دبیر ستاد بیانیه گام دوم حوزه‌های علمیه، دو دوره نمایندگی طلاب و فضلای تهرانی در مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم.

 
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323