منوی اصلی

مرادبیگی، وعد

اعضای دوره ششم

نام و نام خانوادگی: وعد مرادبیگی

نام پدر: سلمان

زادگاه: بغداد

سال تولد: 1345شمسی

حوزه انتخابیه: ایلام


سوابق علمی: در سال 1361 در مدرسه علمیه صاحب الامر(عج) آشتیان طلبگی خود را آغاز نمود وتا سال 1368 در این مدرسه به تحصیل و تدریس پرداخت.
در سال 1368 پس از قبولی در مصاحبه علمی آیت ا… حاج شیخ حسن تهرانی(ره) رسماً به تدریس ادبیات، فقه و اصول در مدرسه علمیه اثنی عشر شهر آباده به مدت دو سال اشتغال داشت. سپس با توصیه‌ مرحوم آیت ا… شیخ محسن حرم پناهی(ره) از سال 1370 به تکمیل دروس سطح عالی در حوزه علمیه قم نزد آیات تبریزی و سبحانی مشغول شد و تا 1382 همزمان با تدریس کتب حوزوی در سطح مقدمات و عالی در مدارس قم به تحصیل دروس خارج فقه و اصول پرداخت. بعد از آن به شهر ایلام مهاجرت و مسئولیت حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) ایلام را بر عهده گرفت. در سال 1389 با تاسیس مرکز مدیریت حوزه علمیه استان ایلام مسئولیت این مرکز را عهده دار شد. کتابهای فرهنگ مهدویت، ادله ولایت فقیه در قرآن و وهابیت و عقائد از آثار اوست.
مسؤولیت ­ها و سوابق اجرایی: امام جمعه موقت ایلام، مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ایلام و مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه استان ایلام.

 
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323